Kampania promująca ryby słodkowodne ze szczególnym uwzględnieniem produktów rybnych pochodzących z chowu i hodowli pt. ?Ryby mają głos?
Projekt realizowany w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego „Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006”
Karta projektu: „Kampania promująca ryby słodkowodne ze szczególnym uwzględnieniem produktów rybnych pochodzących z chowu i hodowli pt.”Ryby mają głos”
Tytuł projektu
|
„Kampania promująca ryby słodkowodne ze szczególnym uwzględnieniem produktów rybnych pochodzących z chowu i hodowli pt.”Ryby mają głos” |
Beneficjent oraz miejsce realizacji projektu
|
Beneficjent: Gmina Miejska Szczytno. Ul. Sienkiewicza 1, 12- 100 Szczytno; Miejsce realizacji: Szczytno |
Termin realizacji projektu |
21.05.2008 r.- 21.08.2008 r. |
Nazwa działania (priorytet, działanie
|
Priorytet 4 „inne działania” Działania 4.3 „Znajdowanie oraz promowanie nowych rynków zbytu na produkty rybne” |
Koszt inwestycji (kwota ogółem, wielkość dofinansowania ze środków unijnych) |
Kwota ogółem: 602 816,00 PLN
Dofinansowanie: 602 816,00 PLN (100%- kosztów kwalifikowanych) |
Cel projektu
|
Przeprowadzenie szeroko zakrojonej akcji promującej ryby i produkty rybne, o charakterze wielopłaszczyznowym, z dużym udziałem mediów lokalnych i regionalnych. Wzrost sprzedaży produktów rybnych oraz upowszechnienie wiedzy dotyczącej rodzajów i znaczenia produktów rybnych w racjonalnym żywieniu człowieka. |
Krótki opis projektu (na czym polega inwestycja)
|
Projekt dotyczy promocji ryb słodkowodnych i produktów rybnych pochodzących z chowu i hodowli, jako produktów żywnościowych pierwszej potrzeby (walory zdrowotne, smakowe, dostępność). Projekt zakłada realizację następujących działań: 1. Produkcja i emisja 6 odcinków programu telewizyjnego 2. Produkcja i emisja zajawek (telewizyjne spoty promujące ideę projektu oraz audycje telewizyjne, informujące o programie telewizyjnym i zachęcające do jego oglądania) 3. Produkcja i emisja spotów telewizyjnych reklamujących event (podczas „Dni i Nocy Szczytna”) 4. Produkcja i emisja spotów radiowych 5. Promocja w prasie 6. Wydawnictwo poradnikowe (forma książkowa z dołączonymi płytami DVD z nagranymi 6 programami telewizyjnymi, 5 tys. nakładu) 7. Gala finałowa (odbywać się będzie na Plaży Miejskiej w Szczytnie, podczas „Dni i Nocy Szczytna”)
|
Korzyści z projektu dla regionu, mieszkańców |
Wzrost świadomości i stanu wiedzy społeczeństwa na temat wartości odżywczych i znaczenia ryb w diecie, co wpłynie na wzrost spożycia ryb i produktów rybnych, a tym samym spowoduje wzrost popytu na rynku rybnym oraz poszerzenie istniejących rynków zbytu. |