Kampania promująca ryby słodkowodne ze szczególnym uwzględnieniem produktów rybnych pochodzących z chowu i hodowli pt. ?Ryby mają głos?

 

fvfvfv

Projekt realizowany w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego „Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004-2006”


Karta projektu: „Kampania promująca ryby słodkowodne ze szczególnym uwzględnieniem produktów rybnych pochodzących z chowu i hodowli pt.”Ryby mają głos”

Tytuł projektu

 

„Kampania promująca ryby słodkowodne ze szczególnym uwzględnieniem produktów rybnych pochodzących z chowu i hodowli pt.”Ryby mają głos”

Beneficjent oraz miejsce realizacji projektu

 

Beneficjent:

Gmina Miejska Szczytno. Ul. Sienkiewicza 1, 12- 100 Szczytno;

Miejsce realizacji:

Szczytno

Termin realizacji projektu

21.05.2008 r.- 21.08.2008 r.

Nazwa działania (priorytet, działanie
i poddziałanie)

 

Priorytet 4 „inne działania”

Działania 4.3 „Znajdowanie oraz promowanie nowych rynków zbytu na produkty rybne”

Koszt inwestycji (kwota ogółem, wielkość dofinansowania ze środków unijnych)

 

Kwota ogółem: 602 816,00 PLN

 

Dofinansowanie: 602 816,00 PLN (100%- kosztów kwalifikowanych)

Cel projektu

 

Przeprowadzenie szeroko zakrojonej akcji promującej ryby i produkty rybne, o charakterze wielopłaszczyznowym, z dużym udziałem mediów lokalnych i regionalnych. Wzrost sprzedaży produktów rybnych oraz upowszechnienie wiedzy dotyczącej rodzajów i znaczenia produktów rybnych w racjonalnym żywieniu człowieka.   

Krótki opis projektu (na czym polega inwestycja)

 

 

 

 

 

 

Projekt dotyczy promocji ryb słodkowodnych i produktów rybnych pochodzących z chowu i hodowli, jako produktów żywnościowych pierwszej potrzeby (walory zdrowotne, smakowe, dostępność).
Projekt zakłada realizację następujących działań:
1.     Produkcja i emisja 6 odcinków programu telewizyjnego
2.     Produkcja i emisja zajawek (telewizyjne spoty promujące ideę projektu oraz audycje telewizyjne, informujące o programie telewizyjnym i zachęcające do jego oglądania)
3.     Produkcja i emisja spotów telewizyjnych reklamujących event (podczas „Dni i Nocy Szczytna”)
4.     Produkcja i emisja spotów radiowych
5.     Promocja w prasie
6.     Wydawnictwo poradnikowe (forma książkowa z dołączonymi płytami DVD z nagranymi 6 programami telewizyjnymi, 5 tys. nakładu)
7.     Gala finałowa (odbywać się będzie na Plaży Miejskiej w Szczytnie, podczas „Dni i Nocy Szczytna”)

 

 

 

 

Korzyści z projektu dla regionu, mieszkańców

Wzrost świadomości i stanu wiedzy społeczeństwa na temat wartości odżywczych i znaczenia ryb w diecie, co wpłynie  na wzrost spożycia ryb i produktów rybnych, a tym samym spowoduje wzrost popytu na rynku rybnym oraz poszerzenie istniejących rynków zbytu.  

 

Wytworzył:
P.Paszkiewicz
Udostępnił:
Piotr Paszkiewicz
(2010-12-03 08:10:53)
Ostatnio zmodyfikował:
Piotr Paszkiewicz
(2010-12-03 08:55:43)