Wróćmy na jeziora południową bramą Mazur - promocja szczycieńskich produktów turystycznych i kulturowych
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
Karta projektu: „Wróćmy na jeziora południową bramą Mazur – promocja szczycieńskich produktów turystycznych i kulturowych”
Tytuł projektu |
„Wróćmy na jeziora południową bramą Mazur – promocja szczycieńskich produktów turystycznych i kulturowych” |
Beneficjent oraz miejsce realizacji projektu |
Beneficjent: Gmina Miejska Szczytno. Ul. Sienkiewicza 1, 12- 100 Szczytno; Miejsce realizacji: Szczytno |
Termin realizacji projektu |
31.01.2006 r.- 28.09.2007 r. |
Nazwa działania (priorytet, działanie |
Priorytet I Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów Działania 1.4- Rozwój turystyki i kultury |
Koszt inwestycji (kwota ogółem, wielkość dofinansowania ze środków unijnych) |
Kwota ogółem: 631 557,80 PLN Dofinansowanie: 473 668, 35 PLN (75%) |
Cel projektu |
Przyspieszenie rozwoju społeczno-gospodarczego Szczytna poprzez podniesienie konkurencyjności produktów kulturowych i turystycznych. |
Krótki opis projektu (na czym polega inwestycja) |
Projekt dotyczy kompleksowej realizacji i promocji produktów turystycznych i kulturowych w mieście Szczytno. Projekt zakłada realizację następujących działań: 1. Realizacja produktu turystycznego pod nazwą „Rok Klenczona”, który został objęty honorowym patronatem Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego, w tym: 1.1. organizacja koncertu z okazji 25-lecia śmierci Krzysztofa Klenczona, 1.2. organizacja Ogólnopolskiego Konkursu Piosenki im. Krzysztofa Klenczona (dwukrotnie: w roku Klenczona oraz w roku następnym). 2. Kampania promocyjna produktów turystycznych i kulturowych Szczytna, w tym: 2.1. opracowanie programu rozwoju turystyki w Szczytnie, 2.2. opracowanie systemu indywidualnej informacji turystycznej, 2.3. opracowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej szczycieńskich produktów turystycznych i kulturowych w mediach ogólnopolskich, 2.4. opracowanie i produkcja materiałów promujących szczycieńskie produkty turystyczne i kulturowe (w tym: materiałów drukowanych i gadżetów), 2.5. udział w targach turystycznych w celu promocji szczycieńskich produktów turystycznych i kulturowych. |
Korzyści z projektu dla regionu, mieszkańców |
Zwiększenie liczby turystów odwiedzających Szczytno i okolice, a co za tym idzie rozwój gospodarczy miasta, co w rezultacie polepszy warunki życia mieszkańców. |